Godmorgon!

Sitter nu o äter frukost innan man ska tillbaka och jobba igen, hah orkar inte...

Men också som ni säkert märkt är att min blogg är riktigt jävla annorlunda mot vad den tidigare sätt ut! vaknade igår och den var helt förstörd, blogg.se har gjort om allas bloggar till mycket sämre vilket jag tycker är synd 😔 men ska försöka få tillbaka den till så den var innan så fåse om jag lyckas eller inte!
Och så har jag funderat på att byta header några månader också, men aldrig kommit så långt eftersom att jag inte kan göra det själv 😬

Lite bilder från min morgon än sålänge, haha på tal om dom första bilderna... jag hade precis målat naglarna o Siri och jag skulle gå till skolan 😂😂





/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0