Mina bästa serier!

Tänkte ikväll tipsa om mina 4 favoritserier som jag kan se om och om igen för dom är såå bra!😃👌
PS: dom står inte i någon speciell ordning!
 
90210
Denna bästa serien visades mellan 2008-2013 och dom gjorde 5 säsonger!
Det är en serie som handlar om nyinflyttade syskona Annie och Dixon som direkt inte får det så lätt. Det är en serie om High School, tonårsdrama, kärlek, svek och drömmar, en av bästa seriena jag sätt!👌
Min favorit i serien är självklart Naomi Clark, man kan inget annat än att älska henne👌
 
teendotcom:

Where Are They Now? The Cast of 90210
 
Se trailern häär!
 
The OC
Denna serien visades mellan 2003-2007 och det gjordes bara 4 säsonger!
Denna serien handlar om Ryan som blir hemmalös efter hans alkoholistmamma kastat ut honom och han får bo med Cohens-familjen och träffar även bästa Marissa🙊
Även detta en serie om High School, kärlek, drama, svek, vänskap och mycket "slåss" är det i serien, men heelt underbar är den, har gråtit så mycket till denna serie!
 
 
 
Se trailern häär!
 
One Tree Hill
Serien visades mellan 2003-2012 och gjorde 9 säsonger.
Det är en serie om Scott-bröderna Lucas och Nathan som växt upp i Tree Hill fast på olika håll, dom har samma pappa, men pappa Dan bryr sej bara om 1 av sönerna vilket sen skapar kaos när bröderna ska börja spela i samma Basketlag Ravens. Serien handlar om High School, basket, drama, kärlek, vänskap, svek, sex, otrohet, slagsmål och så händer det sjuka saker!
Senare i säsongerna så växer dom upp och lever vuxenlivet, dock så tycker jag serien blir sämre då och dom blir lite mer "utspridda" eller vad man säger, det är synd för serien är grym när dom går i skolan!
 
 
Se trailern häär!
 
Vänner/Friends
Denna serie visades åren 1994-2004 och det blev 10 säsonger!
Dethär är ju en heelt annan typ av serie, en humorserie som har en handling om man ser den från början, folk kollar på den på teve några avsnitt och tycker den är lite rolig, men om du följer hela serien så märker du att den faktiskt har en historia och fyfan vad jag skrattat åt den här serien! Så jävla bra! Joey är ju helt klart bäst😘
 
 
Se trailern här!

/love juliiamariahh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0