Min Julafton 🎅

GOD JUL BTW!
Sorry för dÄlig bloggning, men nu kommer den!

Firade jul som vanligt pĂ„ dagen hemma med familjen och sen sĂ„ Ă„kte vi till farmor pĂ„ kvĂ€llen 😊

Dagen innan julafton sÄ skulle jag bara gÄ ner o se vad brorsan gjorde och sÄ blev de att jag stanna dÀr med honom och prata i timmar, blir ju sÄ nÀr man ej sÀtts pÄ ett halvÄr eftersom han bor i Göteborg.. sÄ kom i sÀng vid halv 5!

SÄ pÄ sjÀlva julafton sÄ var jag sÄÄ trött sÄ orkade inte ens gÄ upp till familjejulfrukosten sÄ Ät efter dom andra ist!

Sen efter frukosten sĂ„ var det julklappsöppning, julbord, sova lite till ochsĂ„ Kalle Anka, sen sĂ„ fixa jag mej för kvĂ€llen dĂ„ vi Ă„kte till farmor och Ă„t julbord och fira jul! 😊

Hade Ă€ven en rĂ€tt bra julafton, dock vĂ€ldigt synd att mamma knappt kunde nĂ€rvara pga att hon hade feber osĂ„, sĂ„ de blev ingen riktig jul utan henne😔
Men nöjd annars!

Lite bilder frĂ„n sjĂ€lva dagen 👇

Mina julklappar kommer i ett lite senare inlĂ€gg 😊 nu Ă€r jag sĂ„ sjukt trött sĂ„ ska sova, bloggar mer om helgen imorgon, puss och godnatt😘
Hoppas ni hade en bra jul🎅

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0