Min dag

Har haft en sån bra dag! Var hos Jobbcoachen mellan 8.30-11.00, sen hämtade mamma mej oså åkte vi in till stan i Linköping, sen till McDonalds och IKANO och så City Gross i Mantorp 😊 både mamma och jag var helt slut när vi kom hem vid halv 6 efter flera timmars gång, vi va helt slut i fötterna, och jag hade klackar med😅


Och så kollade vi film hela familjen och nu så ska jag sova, godnatt!

Jag har köpt såå många julklappar idag som nu ligger under granen! 😃
Granen jag pyntat btw, dock så tycker Charlie att den är för rolig och hade värsta rycken förut och sprang omkring och lekte på golvet med kulorna som han tagit ner 😒

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0