Best day!

Denna dagen har varit såå bra, behövde verkligen en sånhär "må bra/allt är bra"-dag!
Började morgonen med en dusch innan de va dags att ge sej iväg till Jobbcoachen, sökte idag 4 jobb vilket är skojj 🙊



Sen så gick jag till stan för att möta upp Siri o käka, och så träffa vi även på Oscar och Jakob på stan så hängde sen med dom o kollade på skor och umgicks i flera timmar!

Sen vid halv 4 så hade jag körlektion och det gick superbra!👌👌

Ochså kommer man hem as hungrig och bästa föräldrarna har köpt smörgåstårta till kvällsmat, bäst är ni!❤️


Och nu så tänkte jag strax sova, legat o kollat film i ett par timmar nu, börjar bli jävligt varmt i rummet nu när jag höjde högsta värmen förut😰
Haha Godnatt😘

Perfect day👌

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0