Göteborg!

Hade verkligen gryymaste helgen! Va as kul! Började med Liseberg på dagen, och det var sjuukt varmt och solen sken hela dagen, men sen strax innan kl. 5 när vi stod i kön UTOMHUS i sån där "stånggrej" så började det ösregna, och där stod vi ett bra tag... så en lagom blöt Julia kan man säga.. 😁
och så satt vi längst fram i Balder i regnet men jag blundade hela tiden för ville inte sabba sminket...

Men var där runt tio i 11 och då var det ingen kö så åkte massor roliga då, t.ex Spinnrock 2 gånger i rad utan att gå ur den 😂

Men skriver lite under bilderna istället 
😊👇

Min fina kusin och jag ☺️


stod i 1h kö i denna, fyfan. men kul var den, första gången jag åkte den, trodde dock den skulle va värre o läskigare 😊






Man va ju dyngsur efter Flumride så i sista roligaste backen så drog jag hela tröjan över huvudet för att inte sabba sminket 😳😂








haha ja, ni ser ju hur blöt jag var i håret 😂👆


Åkte denna nya för i år som snurra uppåner och åkte runt, sjuukt rolig, Mecanica eller vad den hette☺️👌

I väntan på Balder 👆





så direkt efter den karusellen så köpte vi popcorn och drog till Fredriks lägenhet (runt 6)


Sen så åkte vi till en jättefin restaurang i regnet ☔️









Mamma kan ju inte stava, o det va Vodka o inte Jäger 😳😁😂

sen strax efter 11 i ösregnet så drog vi vidare till nästa ställe utan mamma & pappa, det var 23-årsgräns där men min bror känner ju ALLA i Göteborg känns de ju som så kom in 😏✌️

Min fina bror 😊❤️




Sen så drog vi vidare till 3:e stället, dock 20-årsgräns där men kom ju in 😏 det var roligaste stället, gayklubb för tjejer och killar med otroligt bra musik, maassor Melodifestival-låtar så dansgolvet var gryymt att va på!💃




Sen så drog vi hem till Fredrik vid halv 5 och dääär vare efterfest!🎉🎉

Somna sen runt halv 7 kanske och vaknar mellan 11-12 av att det ringer på dörrn, och det var mina föräldrar!
Så drog från Göteborg runt 3 och var hemma lite innan halv 6 på kvällen! 😊


Är väldigt nöjd med helgen! Åkte dock hem med värsta bakfyllan vilket var mindre kul! men lördagnatten blev en natt med mycket shotts & alkohol o kul som fään vare med så de vare värt!
Och såå kul o äntligen få träffa brorsan igen med, han bor ju i Göteborg så man träffar ju tyvärr inte honom så himla ofta😔

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0