Det var mitt val.

Ikväll så har Siri o jag varit hos Nina & Martin, så himla trevligt! så ett par timmars tjejsnack och lite sånt, åkte hem lite innan 9 för va supertrött o höll på o somna framåt slutet 😂
En dag med mycket skratt👌

Nu funderar jag på om jag ska sova, har ju sovmorgon imorgon så sova tidigt skadar ju inte, längre sömn om min kropp vill det, vaknade klockan 3 inatt efter att ha drömt om en kompis o var as pigg och kunde inte somna om, men det gick sen som tur va 😅
Har sån ont i ryggen när ja vaknar varje morgon o gissar på att det imorgon kommer att vara samma skit, bara att hålla ut, det var mitt val 💎

Ska snapa lite nu med folket innan jag ska sova! puss o godnatt 😘





/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0