STUDENTKRYSSNING 2015!

Kan lätt säga att det var det roligaste jag gjort i hela mitt liv, ett av det roligaste iallafall! 😉👌
Det negativa var väl att det inte var någon täckning på hela tiden vilket sög😕

Tappade bort mina kompisar typ hela tiden också men då hittade man nya vänner! och alla var så jävla supertrevliga också vilket är superkul!!
Så var party och dansgolv även dagen efter! sov ingenting alls heller, så efter dansgolvet stängde klockan 7 på morgonen så drog man på efterfest lite överallt☺️ så träffade Smail också, men de va häftigare första gången man träffa honom, men fick en bild med honom iallafall 👍

sen vid halv ett så drog vi o åt sen började supandet igen (3h uppehåll)!
Halv 3 öppnade karaoke & dansgolv sen till kvart i 6 på kvällen, klockan kvart över 6 var vi av båten!

Det kommer komma fler bilder sen men dehär va dom jag tog! 😊
Men helt klart ett minne för livet!

(bytte om direkt, drf ja har klänning på första bilderna😂 bytte till kjol + linne)











Smail & jag 👆














väckte upp dessa halv 8 på morgonen😂




Lunch:


Dag 2:




Karaokejury - Smail & Jasse






/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0