Glad Påsk Mina Fina Bloggläsare!

Har nu legat i sängen ett tag för de är så jävla skönt! skulle bara lägga mej en stund efter ja duschat o nu är ja fast😬
Men ska väl gå upp o sminka mej innan jag ska äta Påskmat med familjen! Ikväll så ska jag till Siri, resten är oklart, har mina cider kvar där o sen vet jag inte mer vad som händer ikväll! 😊

Skönt o vakna upp sent idag iallafall, att vakna helt själv i ett aaas varmt rum så jäävla najs👌 så kollat lite film med mamma idag o sådär, spännande i våran serie nu! ☺️

Men håller er uppdaterade om vad som händer ikväll och ni ska få dagens outfit-bilder också när ja vet vad jag ska ha på mej 😊

Men till alla önskar jag en Glad Påsk och hoppas att alla har det bra idag!🐣❤️


Danne vann 30kr o jag 0kr 😂😳😬👊

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0