Känns som jag är gravid..

Idag så har facket varit här o snackat me alla 3:or i typ 1h, typ dog men överlevde 😂😅
Slutar 11.30 idag så då blire o vänta på att klockan ska bli runt 2 då man kan ta tåget till Motala där jag ska möta upp mamma ☺️

haha de känns som att jag är gravid nu i början när ja precis skaffat piercingen, får sätta mej liksom superförsiktigt o får inte ligga eller sitta hur ja vill o äta bättre o alla typ "lyfter upp tröjan" eller vad man säger, haha 😂

Men nu ska jag ha lite samhällskunskap innan jag slutar skolan för dagen! 😊

Även fått min studentmössa idag också + resten av studentgrejerna så de e najs 😊👍

Tror inte jag har visat upp min balklänning än som jag sa att jag skulle😬 men det är en av dessa iallafall😍😍
Hade sjuukt svårt o bestämma mej kan ja säga🙊


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0