Börjar skolan 7.30 imorn!

Då ska man försöka sova nudå! sover så dåligt när jag sover på rygg, hemskt äre 😔👊 men aja, snart behöver jag inte göra det längre! 👍
Har så ont i halsen och huvudet så hoppas på att jag lyckas somna ändå.. igår när vi va ute o åt så kunde jag typ inte ens prata för hade så sjukt ont i halsen och kunde inte svälja utan att de gjorde grymt ont så gick sen o köpte halstabletter innan krogen, haha så hade halstabletter på mej i byxfickan hela kvällen som ja gick o åt av😆
Och idag vaknade jag med migrän vilket var hemskt och har fortfarande ont! 👎

Imorgon börjar vi kl. 7.30 i skolan för ska åka till Norrköping på något ölbryggeri så fåse hur det blir, hoppas de blir roligare än de andra vi va på sist😬

Men, godnatt cuties! 😘❤️

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0