Godnatt!

Lyckades sova typ 1,5h sen på bussen innan man va i Mjölby! sen så drog mamma o ja o köpte McDonalds och sen hem o pratade om studentkryssningen ☺️
Det har varit så sjuukt jävla kul, haft "ingen service" sen vi åkte igår typ till en kvart innan vi va i land idag så därför jag ej bloggat för har ju inte gått 😌

Men nu är jag så trött så vet inte vad ja skriver eller gör snart! så har precis tagit en dusch, borstat tänderna och krypt ner i sängen! förbereder mej på att må ännu sämre imorn så har dragit ner persiennerna, lagt huvudvärkstabletterna o vatten bredvid sängen! jag har mycket sömn o ta igen!! så stänger av ljud och vibration nu så ingen stör mej när jag ska sova!
Uppdatering + bilder på studentkryssningen kommer imorgon!

Känns fortfarande som att jag är på en båt.. gungar i mitt huvud, typ gjort de enda sen ja kom hem förut😬
Godnatt!!


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0