Plågat

Då har man precis bloggat klart och jag tänkte alldeles strax sova! eller blir väl mobilen ett tag till men sen ska jag sova! Är fortfarande sjuk så blir hemma imorgon också..
Nu har jag verkligen ingen röst alls, försöker jag prata så låter jag som en hes robot typ, haha aså omg! 😅
Och fortfarande förkyld med, förut när vi åt efterrätt så fick jag sån jävla mensvärk så trodde jag skulle dö😫 så gick in o la mej på soffan och somnade så gick de över sen! 👍 men sen när jag vakande o ställde mej upp så blev jag så illamående så fick sätta mej ner igen, fan de e hemskt när man mår sådär 😌

Så idag har jag "plågat" min piercing känns de som, liksom böjt mej ner mycket i restaurangen, och när ja städade, böjt mej fram för att jag haft så jäkla ont (visste liksom inte vart jag skulle ta vägen, så ont hade jag...) och så låg jag på sidan i soffan när ja måste ligga på rygg, tror ja kan ha råkat komma emot piercingen några gånger idag också så den är lite röd 😬🙈

Men nog om allt, bloggar mer imorn!



/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0