Då vare äntligen gjort!

Då var piercingen äntligen där då! efter att ha velat ha navelpiercing sen ja va liten så sitter den äntligen! känns fortfarande sjukt o overkligt ☺️
har dock ett stort plåster över naveln, ska ha det tills imorgon då jag ska duscha! Fick egenligen inte duscha idag för att de skulle läka men va tvungen så var superförsiktig men sjävklart så lyckas jag få vatten på den ändå så plåstret åkte dän så satte dit det igen + 4 andra plåster runt omkring, haha! får ju ändå ta bort det imorn liksom 😊

De värsta med allt är att jag typ inte får göra något nu.. typ inte dricka alkohol, inte gymma, ska äta hälsosammare, sova mycket (klockan är typ halv 12😳) , ABSOLUT INTE PILLA ALLS PÅ DEN, får inte sitta hur jag vill, magen får inte alls "fetta sej" eller vad man säger, inte böja magen, så får sitta as rak i ryggen nu, inte sova på magen, sova på rygg, inte ha tighta tröjor på mej eller höga byxor, byta sängkläder, sova med stängd dörr för katterna får ej va i min säng nu pga bakterier, måste va såhär försiktig i ca 2 veckor.. men aja, de vare värt!

Det gjorde ganska ont när han stack igenom den men de gick ju så jäkla fort, jag typ va stönade till, haha! var ju så super överdrivet nervös innan, trodde ja skulle dö, men han som pierca mej var sjukt bra och lugnade ner mej.
Kollade inte ens på nålen eller när han gjorde det, visste att ja skulle bli ännu räddare då xd men det gick bra 👍
Supernöjd! ni får bättre bilder imorgon, för Siri tog resultatbilderna lite fort för skulle få plåster över sen 😊
Men här är lite bilder från när ja pierca mej (tagit bort ansiktena på dom som pierca mej för respekt för dom☺️)
Men sjuukt duktig och snäll va han på Federal där jag va iallafall 😊

(Min mage är sjukt svullen på bilderna för ska ha PMS snart så ni vet vrf de ser ut så xd)
















/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0