Idol 2014!

Såg på senaste idolavsnittet nyss o måste säga att jag nog tycker att årets idol har sugit mest av dom alla, dom dåliga tar dom med och dom bra skickar dom hem? fan hon i vita byxor förut som inte hade någon röst kvar, varför kom hon vidare för?!!!?!! Och min Oliver Knutsson, varför i helvete skicka dom hem honom?! 😭😭 vadå "finns andra flickidoler i år" ... ehhm? vem? ni skickade precis hem honom?! och Ludwig Keijser som åkte ut herromdagen med?.... 😡😡 De är väl tur att Tristan och Saranda är kvar iallafall. och den där jävla Rolf kan ju åka hem med tycker jag!! Ne.. fan vad sur jag är att Oliver inte gick vidare.. 😔😔
#Olivervinnareavidol2014
finast ❤️


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0