Lov!!

Sorry, har uppdaterat lite dåligt nu, men ska försöka sammanfatta helgen lite 😊 var ju ute i fredags och på inflyttningsfest och sen efter så åkte vi till Mc och sen så var vi hos Siri i ett par timmar! ni ska få lite bilder från det! och igår mådde jag veklingen skit, drack alldeles för mycket i fredags verkligen..! och så sjöng jag så mycket på hemvägen så hade as ont i halsen igår också.. så min moster, hennes man och farmor var o åt pizza hos oss igårkväll, så en trevlig kväll!😊🍕
och nu så är jag så jävla förkyld och täppt så det är sjukt.. as irriterade...
läängtar till Halloween så sjukt jävla mkt!👌

Bilder från fredags:



/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0