Från gårdagen 🎉🎉

De va en så sjuuk kväll igår!! jag fick igårkväll reda på att Paradise Hotel-gänget skulle vara i Linköping på kvällen. och sen på Platå så gick mina kompisar ut en sväng och kommer in och Bestie bah: "jag träffa Viktor Frisk!! han är därborta!!" OMG?! så vi gick bort till baren, och där var han!! så pratade och tog en bild med honom, sjukt trevlig människa 😊 ! sen efter någon timma så stod vi o dansa och så ser jag Smail gå förbi dansgolvet?! jag bah springer bort till Belle och hämtar henne och går bort till VIP-avdelningen, vakten säger att vi inte får gå in där, sen kollar han bort och då hoppar jag över soffan för att komma in😂😂 därinne var Paradise Hotel-gänget: Eric, Smail, Paow, Kristian och Jasse (Jasmine) , men henne fick man ej ta bild med för hon tyckte nog inte om alla fans som kom fram, hon såg rädd ut xd
Jag fick kramar av Smail och Eric!!! Smail var sjuukt mysig och trevlig!! även Viktor var därinne, men pratade inte något mer med honom😊
Så sjuukt kul!!! 😃😃😃

Viktor Frisk och jag:


Eric, jag och Belle:



Paow, Belle och jag:



Smail, jag och Belle:











Kristian och jag:



Övriga bilder:









/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0