Dag 6

dag 1 - en bild på mej + 10 fakta om mej.
dag 2 - en bild på min förebild.
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mej att gråta.
dag 6 – typ av killar jag faller för.
dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 9 – bild på det jag åt senast.
dag 10 – en bild på mej idag och vad jag hade på mej.
dag 11 – någonting jag oroar mej för.
dag 12 – en bild på ett ställe jag vart på.
dag 13 – en bild på mej själv för ett år sen.
dag 14 – senaste låten jag lyssnade på.
dag 15 – min favorit årstid och varför.
dag 16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
dag 17 – vad jag åt idag.
dag 18 – en bild på det jag köpte senast.
dag 19 – min favorit film.
dag 20 – en bild på min mobilbakgrund.
dag 21 – bild på det senaste jag drack.
dag 22 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
dag 23 – mitt favoritprogram och varför.
dag 24 – min favorithögtid.

Utseendet:
Orkar inte skriva vad jag tycker om hos killar så de blir bara bilder. Bryr mej såklart inte bara om utseendet, men detta är mina dreamboys, ser du ut såhär så äre ju ett jävla plus 👌
(suttit i 5h o sparat bilder ser ja nu😨)

Här är dom 16 snyggaste killarna i världen!
(dom är inte i någon ordning)
Njuuuuut 😏👇👇
Viktor Frisk, 19år

Harry Styles, 20år

Austin Mahone, 18år

Eric Saade, 24år

Zac Efron, 27år

Leonardo DiCaprio, 40år (som ung)

Anton Ewald, 21år

Chad Michael Murray, 33år

Smail Nascimento, 24år

Adam Gregory, 26år

Magnus Carlsson, 40år

Matt LeBlanc, 47år (som ung)

Enrique Igelsias, 39år

Samir Badran, 24år

John Travolta, 60år (som ung)

Eric Hagberg, 20år

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0