Somnade innan halv 12 😨😨

Ligger nu i sängen igen, haha, vaknade 10 i 9 och gick ner o åt frukost, så hamnade i sängen nu igen!😃 denna dagen har börjat såå bra, ni kommer att se i nästa inlägg nyheten som gjorde min dag! Men var ju hemma igår och kollade film och åt godis, så det var skönt!😊 somnade innan halv 12 tolv, haha!! de va längesen man somna så tidigt 😨😨 och även denna kväll blir lugn, ska träffa min sötnos ikväll så det blir kul! 😃 är så Sims-sugen så de är fan sjukt, haha, blir nog o spela lite sen tror jag 😉
Här är iallafall lite bilder från gårdagen, det är typ de jag gör på mattelektionerna😂😂

Smygfotad på lektionen av Siri 🙈









/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0