Godmorgon 🙈🙈

Godmorgon! jag har faktiskt vaknat, mamma väckte mej för en halvtimma sen, kan inte säga att jag är pigg men vaken är jag iallafall! men ångrar absolut inte att vi drog ut igår för de va lätt värt de! hade så gryymt kul, rätt mkt folk ändå på en torsdag 😃👍
men jag mår jättedåligt idag och har ont i halsen som helvete också...
Så ska gå upp nu o duscha och fixa mej innan pappa skjutsar mej till skolan, jag börjar 9.50 idag så de är skönt👍
FÖRRESTEN SÅ ÄR JAG AS IRRITERAD ATT MIN CHRISTOFFER ÅKTE UR BIG BROTHER IGÅR!! 😭😭
Men är väldigt nöjd med gårdagen iallafall, så hoppas alla får en trevlig fredag idag! 2 bilder från inatt👇👇


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0