Panik 😰😰

Godmorgon! sitter nu på samhällskunskapen och har fett tråk.. fredagarnas lektioner suger för dom är så jävla tråkiga så de är fan sjukt asså 😨 Igårkväll så var jag, Siri och Johanna på öppet hus i skolan vilket var väldigt roligt, haha att se alla andra jobba och vi behöver inte göra ett skit typ, haha!
Så jag fick skjuts av min bästis idag till tåget så fick mej lite sovmorgon idag vilket var skönt eftersom att jag började klockan 9.50 👌
Sen har jag håltimma i 3h 😁🔫
Men då kan jag kolla på IDOL och Big Brother, jag verkligen MÅÅÅSTE komma ifatt på det eftersom att det är final i IDOL nästa vecka och BB typ om 2 veckor, panik 😰😰
PH får ligga lite efter nu för de andra känns lite viktigare just nu faktiskt 😊
Nice med helg snart iallafall 👍👍

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0