Spännande ont i huvudet....

Kom nu precis hem från stan, har bokat synundersökning på torsdag så jag kan börja ta körkort (man måste ju göra en sån synundersökning då innan)!
De va äcklig mat i skolan idag så åt inget, måste va därför jag har spännande huvudvärk och ont runt och i ögonen... :( det är jobbigt o ha så... och så ska asen på teven svära så mkt så att dom måste "pipa" ALLTING dom säger :o
Gjorde redovisning om Eric Saade förut på Entreprenörskapen o de gick as bra, fick inga klagomål o fick VÄRLDENS beröm av bästa lärarn också, så glad :D nu längtar jag tills ikv då jag ska hem till bästa :)
Så nu tar jag en huvudvärkstablett o väntar på mat...


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0