Placeringen i Melodifestivalens final igår!

Jag trodde helt fel när jag satte placeringarna själv, den enda jag hade rätt på var att jag trodde att Oscar Zia skulle komma 8:a, annars inget annat. Var väl nära på YOHIO bara, trodde han skulle komma 5:a. Men de va väääldigt nära mellan Helena, Linus och YOHIO om man inte bara ska snacka om Sanna & Ace! Men grattis Sanna, du va så värd det! Men Anton hade varit mer värd de dock.. åtminstonde så kunde han kommit mycket högre upp iallafall!...
 
1: Sanna Nielsen - "Undo" - 212p
2: Ace Wilder - "Busy Doin' Nothin'" - 210p
3: Alcazar - "Blame It On The Disco" - 110p
4: Helena Paparizou - "Survivor" - 84p
5: Linus Svenning - "Bröder" - 83p
6: YOHIO - "To The End" - 82p
7: Ellen Benediktson - "Songbird" - 61p
8: Oscar Zia - "Yes We Can" - 53p
9: Panetoz - "Efter Solsken" - 33p
10: Anton Ewald - "Natural" - 18p
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0