Godnatt!

Ni blir de o sova! Tidigt för en gångs skull med (y), imorgon så blir de skola för min del! Magvärken kommer i omgångar så ska försöka o inte tänka på att jag har ont i magen nu så jag kan sova! Hoppas ni haft en bra dag, för de har jag haft, fastän jag varit hemma o varit sjuk. Har rensat ut lite underkläder & bikinis idag med som jag har slängt, de får inte plats för nytt om man inte kastar ut de gamla! ;-)
Förresten så har jag börjat kolla på min nya serie "90210" ikväll och den verkar väldigt bra, fastän jag bara sätt 2 avsnitt, men inget kommer någonsin kunna slå The O.C. :) #Bestserieever
Natti natti fina bloggläsare! ;*


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0