Fredagsnyheter!!

Idag kommer jag bland annat skriva om:
* YOHIO brände sej illa på genrepet!
* Perry och Cyrus i småbråk!
* Nicki Minaj kille har tatuerat in hennes ansikte!
* Så låter finallisterna i Mello egentligen!
 
Madonna bekräftade nyligen på Instagram att hon jobbar med svenska housestjärnan Tim "Avicii" Bergling.
"Påväg till studion med Avicii" , skrev hon på Instagram! Madonna håller på att jobba med ett nytt album och hon berättade i en intervju för ett tag sen att det är jättehemligt vem hon skulle jobba med och det visade sej nu vara Avicii. Det är oklart om dom ska göra hela albumet ihop eller bara en låt, det återstår o se...
 
Katy Perry och Miley Cyrus kysste varandra under Mileys konsert häromveckan, och nu har Katy berättat i en intervju att hon inte riktigt gillade att kyssa Miley. "Jag gick till henne för att ge henne en vänskapspuss, du vet, som vi tjer gör, men då försökte hon dra mej åt sej och kyssa mej djupare med tunga, och jag ryggade tillbaka. Gud vet vart den tungan har varit. Jag vet inte. Den tungan är okänd" , sa hon till Yahoo. Miley sa dock att hon tyckte det var ett kul inslag, men nu när hon har hört vad Katy har sagt så totaldissar hon Katy på Twitter, och Katys ex-pojkvän John Mayer också. "Tjejen, om du är orolig över vart tungor har varit är det bra att ditt ex är ditt EX för vi vet alla vart den tungan varit" , skrev Miley och syftade på John Mayer, som Katy Perry nyligen har dumpat. Katy har inte kommenterat detta ännu!
 
Ke$ha har idag lämnat rehab efter två månader. Hon bekräftade på Twiter att hon har blivit behandlad för sina ätstörningar och alkoholproblem som hon blev inlagd för förra året. "Glad för att vara tillbaka! Jag mår bättre än någonsin och jobbar på massa av ny musik. Jag kan inte tacka mina fans nog för all kärlek och allt stöd ni gett mej," skrev hon på Twitter.
 
Nicki Minaj kille måste verkligen älska sin flickvän Nicki Minaj eftersom att han nu har tatuerat in hennes ansikte på bröstet! Innan hade han hennes namn "Nicki" tatuerat på hans bröst med stjärnor runtomkring.
 
Efter skilsmässan från Lamar Odom har nu Khloé Kardashian hittat ett nytt hem och det är ingen mindre än Justin Biebers hus i Calabasas, Kalifornien som hon har köpt. Justin Bieber köpte sitt hus under 2012, men la nyligen ut det på marknaden i hemlighet efter flera incidenter med hans grannar.
 
Under torsdagens repetiotion skadade sej YOHIO när han utförde sitt eldtrick utan skyddshandske och var för långsam med att släppa iväg den brinnande bollen när den plötsligt flammade upp i hans hand. YOHIO gestikulerade ivrigt med sin skadade hand och fick snabbt en våt handduk över den brända handen innan han framförde numret en sista gång, även denna gången utan skyddshandske. Direkt efter repetitionerna fick han vård backstage. "Han brände sej och fick salva. Just nu har han svårt att använda handen" säger YOHIO's presskontakt Christina Bredberg. Under delfinalen i Malmö fick YOHIO stark kritik från magikern bakom tricket, Julien Dauplin, som då uppmanade YOHIO att stoppa tricket om han inte skulle använda handske.
Inför torsdagens repetitioner berättade YOHIO att eldbollen är dubbelt så stor jämfört med delfinalen i Malmö. "Det kommer vara flashigare, däremot är det dubbelt så farligt också. Det är väldigt små marginaler och om flamman kommer åt dräkten eller mitt hår så blir det inte bra. Jag har två ton hårsprej och är mer eller mindre självantändande på scenen" berättar YOHIO.
 
Angelina Jolie ska spela fén i nya "Törnrosa" som håller på att spelas in och hon hade med sej sina barn på inspelningen, men hennes käkbensproteser och horndräkt blev för mycket för ett av hennes sex barn. "När Pax såg mej första gången blev han upprörd och sprang iväg. Jag trodde att han skämtade så jag låtsades jaga honom innan jag insåg att han faktiskt grät" , berättar hon i Entertainment Weekly. Angelina och Brad Pitts dotter Vivienne har rollen som den unga prinsessan Aurora. "Vi tycker att det är kul för våra barn att göra roll­inhopp och vara med oss på inspelningar, men inte att vara skådespelare. Det är inte mitt och Brads mål. De andra tre- och fyraåriga skådespelarna vågade heller inte komma i närheten av mej" , berättar Angelina.
 
I "schlagerresan" så lyssnade dom på några av finalisterna inför imorgonkväll i Melodifestivalens final, hur dom lät utan musik och kör.
Äsh, dom förklarar mer i videon under!
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0