Gårdagens shopping!!

 
Var igår på Dollar $tore, och de blev en aning mkt dyrare än vad jag förväntat mej, fan 960 spänn :o!! där va mitt studiebidrag slut då, haha, tur att jag får nytt denna månad (Y)
Det jag köpte på Dollar $tore då...
2 örngott: 20kr/styck: 40kr
 
Bäddset: 150kr
 
Marilyn Glamour-parfym: 60kr
 
Red Rose-parfym: 50kr
 
Örhängen: 20kr
 
Örhängen: 10kr
 
Örhängen: 10kr
 
Ringar: 20kr
 
Ring: 20kr
 
Halsband: 50kr
 
Halsband: 40kr
 
Armband: 30kr
 
Bronzer: 60kr
 
Läppstift: 30kr
 
Nagellack: 10kr
 
Nagelmallar: 10kr
 
PUSS-påse: 20kr
 
Lady GaGa "Secret World": 10kr
 
SvampBob Fyrkant (några avsnitt) : 50kr

"I Love You, Beth Cooper" / "Just My Luck" : 50kr
 
DL-mått: 10kr (såg inte förrens jag kom hem att de var 2 för 10kr, fick betala 10kr för 1 ändå)
 
Gooodis......

+ att jag köpte ett par aas snygga solglasögon som jag tydligen glömde där, men betalade för dom iallafall. 50kr
 
Läppstift: 20kr från City Gross (har ett likadant egentligen men vetifan var de tagit vägen :o)
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0