Ny mobil!

Var igår och köpte en ny telefon, var på TRE STÄLLEN och letade efter en iPhone 4S men dom hade ingen NÅGONSTANS?! så jag bestämde mej för att ta en 5C istället, och dom var det ju mindre minne i än det är på min 4S så till slut så fick de bli en iPhone 5, och det värsta med allt nu är att alla appar inte finns att ladda hem längre, det är 2 appar som jag inte kan ha längre, varav att den ena är mycket viktigare eftersom att det är min bloggapp?! vet fan inte vad jag ska göra?! bloggar just nu från datorn och de suger.. kan inte använda några gubbar och det är bara allmänt sämre.. någon som vet hur jag ska göra?! JÄVLIGT TACKSAM FÖR SVAR!!
Kommer sakna alla mina fina skal från 4:an dock, har ju massor och vissa är inte ens uppackade eftersom att dom är nya... mina 2 Eric Saade skal är värst.. har beställt några nya skal idag och ni får se hur dom ser ut nästa vecka när dom kommer :)
 
min gamla iPhone
 
min nya iPhone
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0