TILLSAMMANS!

Som ni vet så var jag på Magnus Carlsson "Tillsammans" igår i Örebro med Bestie, mamma o pappa och de var så sjukt bra! Vädret började bra men slutade med spöregn, åska o massa blixtar sen vilket var minuset med kvällen, annars
toppen!👍⚡️☔️ Fick även 2 kramar av Magnus (A) (A)
Här är lite bilder och videor från kvällen, i 8:e videon så kollar han in i min telefon😃 Shirley Clamp var för den delen också med☺️
Videorna hittar ni ända längst
ner😃 #Roligaretillsammans
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på dessa......😳😳😳
haha Shirley bah: "snygg kille på skalet" haha, har ju Anton (A)
(det var ett band mellan så de är drf jag ser så fuckad ut med Magnus ☺️)
 
 
 
 
 
 
Mamma o Magnus ☺️
 
 
Han råkade måla på mej med som jag märkte sen vid MacDonalds, haha kände de inte ens xd
 
Lånade bilder från en fantastisk fotograf!
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna var dock lite förstörd efter allt regn sen...
 
 
Det jag filmade:
 
 
 
 
 
  



 


HAN KOLLAR IN I MIN TELEFON I DENNA!!!
  
 
  



 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0