Haft en såå bra dag!

Har haft bästa dagen med pappa idag på stan och ja, överallt där vi varit idag! På McDonalds har vi också varit o ätit☺️ och vi fick fel så vi fick mer mat där också, haha😂 och sen ikväll så har min faster och hennes familj varit här och firat mej (jag fyllde för en månad sen men dom hade inte firat mej än) och senare så kom några kompisar till oss också!☺️ sen när alla drog så kollade pappa och jag på 2 avsnitt och nu ligger jag här i sängen och ska strax sova bara jag får död på alla jävla flugor som är överallt?! har dödat 5 stycken redan och så kom de två nya...😕
kan inte sluta tänka på en läskig video min bästis visade mej igår på fb.. haha är så töntig 😳😳
Kommer lägga in ett sista inlägg på dagens outfit bara, sen blire o sova! Puss! ❤️💋


Kvällens outfit:


Blivit mamma till en liten Charlie 😇

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0