Varit o kollat på Anton Ewald idag!

Här är bilderna och videorna ifrån när jag va o kollade på Anton Ewald idag :D
Det var andra gången jag var o kollade på honom den här gången, alltid lika bra :D och så jävla trevlig tycker jag! :)
haha jag har ju Eric Saade på mitt skal och sen när mamma tog bilder på oss så han bah: "du har ju fel kille på mobilen" hahah xD och sen så berättade jag att jag va o kollade på honom i Motala i somras och han bah: "åh, vad kul :D" och sen när man köpte hans grejer så fick man en litet foto av honom, jag köpte bara en tröja och en såndär man sätter fast på tyg typ för har redan allt med honom eftersom att jag kollade på honom i somras. Och sen när vi hade tagit bilderna på oss så frågade jag honom om han kunde signera fotot oxå som man fick på köpet och han bah: "ja" och hans "vakt" bah: "dom signerar vi inte" och han gjorde det ändå och bah: "Jag signerar den för din skull" , han verkar så jäävla trevlig!! :D
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I väntan att få träffa Anton...
 
 
 
Han signerar min tröja :D
 
 
haha jani..
 
/love juliiamariahh

Kommentarer
Postat av: Hanna Björkdahl

Åååh så roligt!! Anton är så förjävla snygg alltså!! :)

Kika gärna in hos mig & kommentera vad du tycker om min beställda studentklänning! :)

Svar: Ja veklingen :D sure :)
Juliiamariahh

2014-02-09 @ 15:11:13
URL: http://hannabjorkdahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0