Varit med mamma på jobbet idag då :)

Idag vart jag ledig i skolan pga av att 2 lektioner "ställdes in" om man säger så, ena läraren sjuk och andra läraren har vi imorgon en liten stund för ska göra en speciell sak. Så var med mamma på jobbet idag istället, som ni säkert vet så lagar hon mat på ett dagis så jag va med o tog hand om barnen. Jag brukar ju vara med och göra det ibland eftersom att jag tycker det är kul, jag gick på det dagiset när jag var liten också:) och sen imorse skulle jag gått upp klockan 6 för skulle få lite sovmorgon iallafall, men vaknar 5 över halv 7 och ser att jag hade 4 missade samtal & 4 meddelanden , ändå hade jag MASSA larm.. men tror jag kan ha haft väldigt låg volym på..

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0