Fick mitt paket idag!!

Fick mitt paket idag!! För några år sen så blandade jag ihop 2 artister o lyssande på Ellinor. och sen i måndags så skulle jag kolla upp henne igen och hittade den riktiga (eftersom att jag trodde den här Ellinor va en annan Ellinor när jag lyssnade på henne för några år sen) och sen så la jag till henne på Facebook och hon accepterade mej på typ 1-2minuter o jag började skriva till henne osv. Hon tyckte de va jättekul att jag tyckte om henne o frågade hur jag hade hittat henne och så! Vi skrev as mkt o hon svarade direkt och sen frågade jag henne vart man kunde köpa hennes skiva och hon sa att jag kunde köpa den av henne så hon skickade den och jag fick den idag!! Hon verkar så sjuukt trevlig!:D


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0