Laddar upp för nyår

Sitter just nu i bilen och dansar och lyssnar på musik, laddar upp för nyår vettni, haha! 😉
Träffade min brud igår efter ett långt tag från henne, så blev mycket skratt & mys (haha fan vad fel dedär lät😬😬), men det var kul, saknat henne så mycket😘😢
Så åkte hem från na idag och fixade mej för en heldag i Linköping med lite shopping & mat med familjen, mötte upp Josef i stan också så pratade lite med honom innan han drog till gymmet😊 så är nu påväg till City Gross för måste ha ett nytt nagellack till nyår känner jag😃
Ni får bilder på det jag köpt sen när jag kommer hem, puss!😊
Bara för att vi är snyggast 👆 #onyktra



Dansar såklart inte till denna låten😂👆

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0