du vet vem du är ❤️

Har nu legat i sängen i typ en timma, haha skulle städat rummet men hamna här med mobilen istället😆 ska byta lakarn men orkar inte, det är fan jobbigt xd
Har så sjukt jävla ont i benen, träningsverk så in i helvete!! idag har jag verkligen inte gjort någonting, jo, varit i skolan, sen bara umgåtts med familjen och typ pratat bara xd
Har ju inget internet hemma så finns ju direkt inget o göra.. ska kolla på tv sen vid 9 och klockan 10 om jag orkar det, haha somna i soffan därnere förut till "Snooki & JWOWW" innan vi åt kvällsmat, är så sjukt jävla trött, ska gå och lägga mej direkt efter Paradise Hotel ikväll... eller försöka iallafall, för vill kunna sova ut någon gång.. försov mej lite grann imorse så vart 20 min sen till skolan .. 🙈🙈
Juste, jag ska ju duscha också 😭😭 kanske dags o sätta fart o åtminstone bädda så jag kan duscha sen, för vill se programmet på teven klockan 9 sen..
och om du läser detta så hoppas jag att du mår bättre snart! du vet vem du är ❤️

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0