Jobbig natt...!

Igår natt så somna jag lite efter halv 2 och vaknar sen klockan 4 av att Charlie river på min tapet borta vid min soffa och jag sätter mej upp i sängen o säger åt honom, o han ger sej på min Kevin-plansch och därefter min almanacka, sen säger jag åt honom en gång till! sen så hoppar han upp i sängen as busig o lägger sej vid mina fötter o börjar leka med dom och sen så lägger han sej på mitt soffbord på mina
tv-dosor sen efter det så går han ifrån mitt rum??!! de var sjukt ljust ute så hade svårt o somna om
kl. snart 5 på morgonen och skulle upp tidigt till Linköping sen på morgonen med...!
Still love u Charlie❤️
Han fick dän en bit dock...! 😔

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0