Lily Allens man stoppar hennes sexiga framträdande!

Lily Allen kommer inte längre att göra snuskiga saker med mikrofonen på scenen. Lily har enats om att utelämna vissa erotiska grejer från hennes shower som hennes man Sam Cooper inte tycker är lämpligt för deras barn, Ethel, 2 och Marnie, 15 månader att se. "Han sa till mej att tona ner det nu när jag är mamma" , berättar hon för The Sun. "På min senaste turné, när jag sjöng 'Not Fair' använde jag mej av min mikrofon för att agera på scenen. Nyligen när jag repat för den här nya turnén sa Sam: Du ska inte göra det där igen eller? Jag sa: Inte om du inte vill att jag ska göra det. Och han sa att han inte tycker att det är bra för barnen". Men Lily insiserar på att hon inte kommer att censuera sina låttexter, även om hennes bossiga man är "generad" av hennes nya låt "L8 CMMR" , som är inspirerad av deras sexliv. "Han var generad" , medgav hon. "Men jag tror folk känner mej för att vara uppriktig om allt, så jag kan inte bara plötsligt gifta mej och sen inte prata om dessa saker längre, eftersom jag tror att mina fans skulle bli ungefär: Eeh, varför pratar hon inte om sexsaker? Jag sa förlåt till Sam, men han visste om vad han gav sej in på när han blev tillsammans med mej".

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0