Hej igen!

La mej nu i sängen efter att ha ätit lite:) ska väl städa klart rummet, har rensat alla mina klädlådor med kläder i och flyttat om ytterst lite, så de vart bra, ska verkligen försöka hålla iordning i mina lådor nu, haha men de blir lätt inte riktigt så av någon konstig anledning🙊
Tänkte också på det att jag verkligen har typ 1000 klänningar och sånt, någon gång tänkte jag visa upp alla mina skor & klänningar, tänkte att de kunde vara lite kul:) kommentera om det är något annat ni skulle vilja att jag skulle visa upp som jag äger :) jag ska försöka skriva mer på min kategori "Julia tipsar!" , har kommit på lite vad jag kan tipsa om nu osv! Ska försöka tipsa om något varje dag som t.ex bra filmer, mina favoritparfymer, osv! 😊
Vi har idag förresten fått våra handledarpapper så nu är de bara att ut o köra! 🚗 🚓 🚨

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0