Kändistorsdag!

Idag kommer jag skriva om bland annat:
* Ellen DeGeneres klädde ut sej till Nicki Minaj under Halloween!
* Här är Jennifer Lopez, Enrique Iglesias & Snoop Doggs nya låt!
* Hel flight flyttas för Kevin Walkers skull!
med mera!
 
 
 
Kevin skulle egentligen bli försenad på fredag och därför flyttar flygbolaget nu hans avgång. Flyget som går från Sundsvall till Stockholm imorgon klockan 12.30 flyttas nu till 13.00 för att Kevin ska hinna med. Ca 20-30 passagerare drabbas av flytten men flygbolaget säger sej inte ha mottagit några negativa reaktioner från passagerarna som ska med.
 
 
 
I förrgår så råkade Hugh Hefner (Playboy) av misstag bekräfta ryktena om att Kim Kardashian vill pryda tidningen Playboys omslag igen. "@KimKardashian vill hamna på Playboy's omslag igen, väldigt spännande" skrev Hugh på sin Twitter men raderade tweeten snabbt! Kim har tidigare sagt att hon gärna vill visa upp sin kropp naken när hon har gått ner sina gravidkilon.  "Jag vill bara vara naken och visa världen, typ, 'Jag är så het. Jag är tilbaka'", berättade hon på "Keeping Up With The Kardashians". Hennes talesperson har inte kommenterat det kommande projektet.
 
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0