Godmorgon!

Undrar hur många gånger jag har vaknat idag asså. Först imorse vid tjugo över 6 för då skulle Hanna upp. Sen somnade jag om en stund. Vaknade vid 7 då Hanna skulle åka, sen somnade jag om. Vaknade klockan 8 av en mardröm och då kom katten in och sen somnade jag om och nu vaknade jag av att min Anton Ewald plansch sakta gled sej ner för dörren och slog till marken.
Jag har haft 3 mardrömmar denna morgonen... den första jag drömde var att jag var så sjukt nära på att bli våldtagen av några i ett hus men jag hann springa därifrån och precis när jag kommit in i vårat garage hemma och det var stängt så knackade mamma på dörrn och frågade om Hanna skulle gå upp snart. Den andra kommer jag inte ihåg. Och den som jag nyss drömde var att jag och säkert 100 pers snodde något från typ Elgiganten, jag snodde aldrig något, jag bara stod därinne och smörjde in mina ben och armar med någon slags "brun utan sol" eller något som jag hade fått av min kusin :o
Och sen när polisen kom så var jag en av dom sista som var kvar därinne och den enda som blev "tagen" fastän jag inte hade gjort något, och sen vakande jag. Tror min kusin som jag nämnde nyss var med i någon av mina andra drömmar inatt men kommer inte ihåg hur den va...
Aja, konstig morgon. Vakande från början imorse av att jag typ inte kunde röra högerarmen för att jag hade legat på den men nu är den bättre!
Haha, jag är så jäävla trött men nu ska jag upp och äta frukost :)

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0