Kändistisdag!

Idag kommer jag bland annat att skriva om:
* Fansen fick Justin Bieber utkastad från hotell i Argentina!
* Kevin Walker efter förlusten "vet inte vart jag ska bo"
* Så ska Kanye West överträffa alla bröllop genom historien!


"Mother Monster" Lady GaGa avslöjade i fredags i en radiointervju med SiriusXM att hon är redo att bli mamma på riktigt. "Jag vill ha massor av barn. Jag tror jag vill ha minst tre stycken" , berättade hon.
Lady GaGa bor tillsammans med pojkvännen Taylor Kinney (sorry, har glömt att skriva att dom är tillsammans igen)!
"Jag växte upp i en väldigt stark familj och jag kan inte tänka mej ett liv utan en normal kärnfamilj. Jag ska vara ärlig, att ha tre barn skulle vara som att ha tre egna små monster, men de kommer förmodligen inte att vara mina fans då" , berättade hon.
 
Kanye West storslagna frieri till Kim Kardashian förra månader var bara en försmak på vad som ska komma. Kanye är fast besluten vid att deras bröllop kommer att gå till historien och har redan lovat att det ska överträffa Prins William och Kate Middletons kungliga ceremoni. Kanye ryktas planera ett två veckor långt sommarbröllop i Italien värt ca 40 miljoner kronor. Bröllopet kommer enligt uppgifter att äga rum på den Italienska ön Capri och färgschemat ska vara svart, diamanter och guld. Dom har ännu inte gett ut något datum för deras bröllop än men det ryktas att bli av till sommaren 2014.
 
Justin Bieber blev hemlös i ett par minuter i helgen då flera hotell nekade att ta emot stjärnan pga tusentals skrikande fans som följde honom. Justin fick lämna sitt första hotell eftersom att en stor grupp fans samlats utanför hotellet för att få se en glimt av honom. Justin tweetade senare på Twitter och skrev "Till alla mina fans vid hotellet. Tack. Jag älskar er. Men snälla, lugna ner er och respektera polisen. Vi vill inte att någon blir skadad".
 
J.E.M. från Svenska X-Factor
 
Outtrigger
 
Eko
 
X-trummisen i The Ark, Sylvester Schlegel
 
Manda Nilsénius från Svenska X-Factor
 
Under EMA i söndagskväll så sågs Katy Perry bära en gigantisk diamantring på sitt vänstra ringfringer. Har Katy & John Mayer förlovat sej i hemlighet? Ännu har varken Katy eller Johns talespersoner kommenterat ryktet.
 
Fotbollssäsongen fick ett tråkigt slut för Kevin Walker. Efter kvalförlusten igår så är han osäker på om han flyttar in hos de andra deltagarna i TV4:s IDOL.
Det blir inte allsvenskt spel för Kevin. Han och hans lag förlorade i förrgår mot Halmstad och gick därmed miste om avancemang från Superettan.
"Jag får tänka på IDOL senare i veckan, just nu känns det bara jäkla tufft. Jag hade velat gå till allsvenskan, säger han. Men samtidigt har han ju IDOL att fokusera mer på nu med (Y)
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0