Kändisfredag!

 
Idag kommer jag att skriva om:
* Dimman stoppade Kevin Walkers flyg!
* Lady GaGa kände sej inte bekväm med att vara sexig!
* Gwen Stefani visar upp gravidmagen!
* Tjejen Justin Bieber sov med var inte prostituerad!
 
 
Dimman stoppade Kevins flyg från Sundsvall till Stockholm på fredagseftermiddagen. Planet skulle ha lyft 13.35 egentligen. Pga att Kevin har haft två fotbollsmatcher den här veckan så kunde han inte vara med på gårdagens repedition. Därför skulle han fått specialinsatt reptid under fredagseftermiddagen. Klockan 14.20 så skickade Kevin ett SMS till Nöjesbladet: "Nu lyfter vi!" och han hann till genrepet!
 
Jag la in denna video igår på när en tjej filmade Justin Bieber medans han sov. Hon påstoddes vara prostituerad men dom ryktena var falska enligt källor, hon var bara en tjej som var bjuden på Justins efterfest men enligt källor så spenderade hon natten med Justin. Justin hade senare somnat på soffan. Han är väldigt upprörd över att hon filmade honom medans han sov.
 

Sen första albumet "The Fame" kom för fem år sen så har Lady GaGa bytt stil konstant. Nu vill GaGa visa vem hon verkligen är, och hon gör det naken. I höst så har GaGa kastat kläderna i V Magazine, i en yogavideo och i lördags på gayklubben G-A-Y i London. På omslaget av nya albumet "ARTPOP" sitter hon helt naken.
- Med detta albumet vill jag visa att jag innerst inne är samma person även utan alla outfits, säger Lady GaGa under intervjuen med Nöjesbladet. Hon gillar förändringar och hon säger att hon alltid kommer att förändra sej.
-Jämför du mej nu med när jag började så är det för mej en väldigt uppenbar skillnad, jag kände mej inte bekväm med att vara sexig på scenen. Hon kallar "ARTPOP" för sitt "första riktiga album" och säger att hon länge varit livrädd för att blotta sina känslor och sin kropp.
-Jag är verkligen bara en nörd, säger hon och skrattar.

 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0