IDOL ifrån igår!

Jag kollade inte på IDOL igår så kollade idag istället (om ni undrar varför jag skriver vad jag tyckte om dom i IDOL idag ist)
 
 
Hade hoppats att Elin hade åkt ut! Hon var verkligen sämst idag! Hade hoppats att hon och Jens hade hängt löst! ABSOLUT INTE att Sandra åkt ut för hon var en av dom bästa ikväll!
 
 
Elin
George Michael - Freedom:
Inte bra
 
Miley Cyrus - Wrecking Ball:
Skitdåligt! Hon körde över Miley totalt! Usch, pinsamt o titta på!
 
 
Jens
Eric Clapton - Layla:
Ganska bra
 
Imagine Dragons - Radioactive:
Inte bra
 
 
Kevin:
Oasis - Don't Look Back In Anger:
Jättebra!
 
The Script - Hall Of Fame:
Bra
 
 
Sandra:
Tracy Chapman - Fast Car:
Jättebra!
 
Alicia Keys - No One:
Väldigt bra!
 
 
 
Erik:
Seal - Kiss From A Rose:
Jättebra!
 
Florence And The Machie - Shake It Out:
Sjukt bra! Faktiskt tycker jag att han gjorde den bättre än originalet!
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0