Nicki Minaj berättar allt om mobbningen under skoltiden!

Nicki Minaj har avslöjat att hon hade en väldigt tuff uppväxt på grund av att hon flyttade ofta, och att hon inte riktigt hade någon stadig grund. Att börja i nya skolor hela tiden gav henne problem att passa in.

"Varje gång mina föräldrar bråkade såg min mamma till att vi flyttade, och jag fick börja en ny skola igen vilket också betydde att skaffa nya vänner", förklarar hon. "Jag ställde mej mot avundsjuka tjejer mycket. Vad det handlade om var att mobbarna ville få mej att buga för dom, och jag tvärvägrade", fortsatte stjärnan.

Nicki förklarade också att hon hade problem med elaka kommentarer när hon blev känd, och läste det mesta som skrevs om henne på nätet. "Jag brukade läsa allt dåligt folk sa om mej. Då ställde jag mej frågan "Varför läser jag det här när det finns miljontals folk där ute som säger bra saker?". Du får inte låta det negativa få makten", avslutade hon.
Källa: Posh24

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0