Rihanna planerar barn med Chris Brown: "Jag kommer att vara mamma inom fem år!"


Efter att ha avslöjat sin obrytbara relation till Chris Brown en gång för alla har nu Rihanna talat ut om hennes dröm om att skaffa barn! Hennes pånyttfödda romans med Chris har fått henne att tänka på framtiden och hon avslöjar att hon kommer att vara en mamma inom fem år: "Jag kommer förmodligen att få barn. Jag ber om att kunna få en semester i en bra månad så att det går. Men innan måste jag verkställa några saker så att att jag aldrig mer behöver turnera i mitt liv, även om jag älskar att turnera. Jag vill ha hälsa och glädje inom fem år."
Källa: Posh24
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0