Praktiken

Kom hit halv 3 och först så pratade jag och dom som jobbar här om hur det blir ikväll osv, sen fick jag duka barborden med tallrik, bestick och servetter, sen fick jag hämta is och lägga det på "plattan" eller vad man kallar det för och fixa till det, sen fick jag välja ut vilka 6 viner som jag ville från skåpet (valde bland annat Rosévin) och lägga på "plattan" och hämta vilka frukter o grönsaker jag vill och dekorera med, valde lime, citron & paprika :)
Efter det så ställde jag ut spritmenyer på barborden och sen ljus på alla bord i restaurangen, efter det så hämtade jag vanliga pappersservetter och la på småtallrikar, efter det så gick jag och Gabriel till ett konferensrum för vinprovning lite längre bort och dukade hela med vinglas, möblerade också om där och la dit duk osv, det är rummet på bilden här under!:)
Tror inte jag glömde något nu..?
Just nu har jag haft lunch i 30min, vet inte hur lång lunch jag har (maten ser du under).
Restaurangen öppnar iallafall 6 :)
As kul iallafall :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0