Om min dag!

Idag på praktiken har det varit jätteroligt!
Först när jag kom dit så stod jag lite i disken (tror jag?) och sen dukade o lite så, la is på buffépattan, vikit massor servetter idag också och sen var det lunch 11.10 - 11.30 och sen efter det så var det massor mer att göra idag på lunchen än igår, typ hämta fler tallrikar, fylla på mera vattenflaskor, har pratat engelska idag också med mitt ett bord :)
Det kom massor gäster som inte bokat också så jag dukade upp 2 bord åt dom :) jaa.. fyllt på i buffén osv, det är roligare än vad det låter, haha :) jag har väldigt dåligt minne med, tänkte skriva på lunchen förut vad jag hade gjort på morgonen men orkade inte sen..
Imorgon börjar jag 15.00 - 21.00 , jobbar alltså kväll imorgon med annan personal som jag aldrig träffat förut :)
Det ska bli kul, då är det ju beställningar och ingen buffé då :)
Jag har idag också fått många frågor av gäster som jag tycker är jätte roligt som t.ex "vart ligger toaletten?" , "är soppan glutenfri?" "vad är det för smak på panacottan?" "Do you have salt and pepper?"

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0