Här är Beyoncés extremt strikta diet inför kommande turnén!

Beyoncé åker snart ut på sin världsturné, och för henne är det också synonymt med att se så bra ut hon bara kan. Nu har hon erkänt vad hon gör - och äter - för att nå sin drömform.

"Att utesluta all dryck (utom vatten) håller kalorierna borta... Och jag försöker hålla min diet balanserad. Jag äter alltid frukost, typ äggviteomelett, en vegetarisk smoothie eller fullkornsflingor med fettsnål mjölk. Till lunch och middag äter jag mycket fisk och grönsaker", avslöjade hon för Shape Magazine.

Men till och med Queen B har dagar då hon fuskar lite med dieten: "Trots att jag försöker vara strikt, låter jag mej alltid få en måltid på söndagar då jag får äta vad jag vill. Oftast blir det pizza, det är min last", sa hon också.
Källa: Posh24
 
 
/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0