Bageriet

Vart placerad i bageriet idag igen då, har bakat sockerkaka med en hallon längst upp :) och så har jag ätit massor smet och frysta hallon, jag kom ut till min serveringslärare och han bah kollade på mej när jag åt av mina fingrar, jag bah: "smet e gott" , han bah: "kom" så gick vi in i bageriet och han åt smet också, haha xd
Och sen när jag stod och åt frysta hallon förut så kollade min hygienlärare konstigt på mej med smilande blick xD
Igår så hade vi stor städning så Jennifer och jag städade: stora kylen , fettkylen, frukostkylen, mjölkkylen, rotfruktskylen & grönsakskylen, och det är ju sånnahär stora kylar som man kan gå in i och man måste plocka ut allting och städa överallt och sen tbx med allt igen..:)
Tycker ändå veckan har varit väldigt kul!:)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0