Rihanna talar ut! Därför har hon tagit tillbaka Chris Brown!

Rihanna har äntligen talat ut helt och hållet om ex-pojkvännen Chris Brown, som hon återförenats med. "Jag bestämde mig för att det var viktigast att jag är lycklig", erkände hon nyligen i en intervju. "Jag vägrade låta andras åsikter stå ivägen för det".

Många har varit oroliga över deras återförenande eftersom sist de var ett par, slutade allt med att Chris misshandlade Rihanna och fick samhällstjänst och en villkorlig dom. Men Rihanna menar att det förflutna ligger bakom dom. "Du ser oss ute på promenad, i bilen, i studion eller på en klubb, och du tror du vet allt. Men det är annorlunda nu. Vi har inte sånna bråk längre. Vi pratar om skiten. Vi värdesätter varandra. Vi vet exakt var vi har nu, och vi vill inte förlora det".
Källa: Posh24
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0