Ont..

Ligger i sängen och har så ont i magen och mår så illa, imorse var jag nära på att spy flera gånger.. hemskt.. men jag har varit i skolan idag iallafall (stolt!) och det var väl tur de eftersom att jag fick hoppa in i serveringen efter jag gjort frukost, men imorn är allt som vanligt igen..:) har kollat på teve i soffan nästan hela kvällen med mamma, inte brytt mej om vad jag har gjort eftersom att jag inte har mått bra.. (eller fortfarande inte mår bra). Är en ful & irriterande fluga i mitt rum med, mitt rum är klart förresten, fast det kanske ni redan visste? Har jag sagt det redan? Aja, nu vet ni det igen isf, ni får se bilder snart när jag orkar lägga upp dom :) beställde ett nytt större & dyrare överkast igen eftersom att det förra var för litet, det ska väl komma snart... antar jag :)
Mamma och pappa hämtade mej i skolan idag förresten så vi handlade bara lite, ska storhandla med mamma imorgon efter skolan, hoppas det är bättre med magen imorgon!! Plz!!!...
Jag vet inte riktigt hur det här låter nu när jag skriver, haha men ni fattar nog xD
Jag tog förut 2 tabletter innan jag gick upp så hoppas dom gör verkan snart då...
"Dagens outfit" kommer in på bloggen imorn, har varit för sk. "sjuk" för att orka göra nånting alls känns de som..

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0